...zdravé zuby, důvod k úsměvu...
4.10.2012
V anketě o reklamě na ústní hygienu jste hlasovali následovně (114):
A. Reklama mě vůbec neovlivní. 42 %
B. Reklama mě pouze inspiruje. 26 %
C. Reklama můj výběr ovlivňuje. 32 %
V dnešní době, kdy jsme zahlcování neustále vylepšovanými novými produkty různého druhu a typu, může být reklama přínosem pro zaregistrování něčeho nového, o čem jsme třeba doposud neslyšeli. To platí i v ústní hygieně.
Ačkoliv je sortiment ústní hygieny v České republice stále ještě poměrně střídmý a spoustu zajímavých značek seženet jen přes internet a některé vůbec, pro laika je i tak někdy problém se v nabídce zorientovat. Mnoho lidí pak vezme rádo za vděk produktem nabízeným v reklamě, který je patřičně vykreslen a představen.
Nezapomínejme však, že reklama je hlavně "návnada", a i když je zde "v kostce" řečeno a většinou i předvedeno, co a jak je třeba, je dobré si ještě v klidu přečíst příbalový leták či alespoň návod k použití konkrétního produktu.
Např. v reklamě na ústní vodu Listerine má dotyčný připravenu na vykloktání snad celou 1 deci! Věřte nebo ne, ale jsou lidé, kteří to pak takto praktikují doma a nestačí se divit! (Jednak takovým tempem záhy dokloktají na dno a také je u toho převelice pálí pusa...).
A proto, inspirujte se, nechte se občas i ovlivnit, ale volte rozumný přístup, a nikdy nic nepokazíte, zkonzultujete-li své rozhodnutí s Vaším zubním lékařem!
Chci být informován
e-mailem o slevách a novinkách
Bakterie způsobující zubní kaz tvoří zubní povlak, tzv. plak, který se usazuje na zubech, speciálně při okraji dásně a v mezizubních prostorech.
celý článek ...
Pokud jste někdy jednali s někým, komu bylo silně cítit z úst, víte, jaký může mít tento zdánlivě banální problém na dopad celého jednání.
celý článek ...
Copyright © 2009 - 2018 www.neconazub.cz, created by web-evolution, SEO by web-evolution