+ přihlášení   + nová registrace   + zapomenuté heslo
neconazub.cz >

Novinky

Vyhodnocení ankety: Jak na Vás působí reklama na ústní hygienu?

4.10.2012

V anketě o reklamě na ústní hygienu jste hlasovali následovně (114):

A. Reklama mě vůbec neovlivní.          42 %
B. Reklama mě pouze inspiruje.          26 %
C. Reklama můj výběr ovlivňuje.          32 %

V dnešní době, kdy jsme zahlcování neustále vylepšovanými novými produkty různého druhu a typu, může být reklama přínosem pro zaregistrování něčeho nového, o čem jsme třeba doposud neslyšeli. To platí i v ústní hygieně.

Ačkoliv je sortiment ústní hygieny v České republice stále ještě poměrně střídmý a spoustu zajímavých značek seženet jen přes internet a některé vůbec, pro laika je i tak někdy problém se v nabídce zorientovat. Mnoho lidí pak vezme rádo za vděk produktem nabízeným v reklamě, který je patřičně vykreslen a představen.

Nezapomínejme však, že reklama je hlavně "návnada", a i když je zde "v kostce" řečeno a většinou i předvedeno, co a jak je třeba, je dobré si ještě v klidu přečíst příbalový leták či alespoň návod k použití konkrétního produktu.
Např. v reklamě na ústní vodu Listerine má dotyčný připravenu na vykloktání snad celou 1 deci! Věřte nebo ne, ale jsou lidé, kteří to pak takto praktikují doma a nestačí se divit! (Jednak takovým tempem záhy dokloktají na dno a také je u toho převelice pálí pusa...).

A proto, inspirujte se, nechte se občas i ovlivnit, ale volte rozumný přístup, a nikdy nic nepokazíte, zkonzultujete-li své rozhodnutí s Vaším zubním lékařem!

Zpět na novinky

ODBĚR NOVINEK

Chci být informován
e-mailem o slevách a novinkách

INFO BOX

Jak vzniká zubní kaz a jak mu předejít

Bakterie způsobující zubní kaz tvoří zubní povlak, tzv. plak, který se usazuje na zubech, speciálně při okraji dásně a v mezizubních prostorech.
celý článek ...


Halitóza, čili špatný dech

Pokud jste někdy jednali s někým, komu bylo silně cítit z úst, víte, jaký může mít tento zdánlivě banální problém na dopad celého jednání.
celý článek ...